lørdag 4. november 2006

Sint!!!

Da er teori og oppkjøring i boks - det gikk strålende . Koden 160 vil for all ettertid (iallefall i 10 år) stå stemplet i lappen. Vil egentlig påstå at det var "litt" kjekt å kunne gi f...i 30-40-50 osv -soner - selvfølgelig under forutsetning om at området er klarert for fartsøkning. Det har vært en fantastisk lærerik uke - og jeg vil påstå at mine kjøreferdigheter er gått fra bra til enda bedre . Jeg har forøvrig ikke vært borti en mere rolig kjørelærer heller - det var ikke mye unødvendig roping og skriking på den karen . All ære til ham . Jeg fikk meg et slag i trynet i går - de ringte meg fra UNN om at de ikke hadde noe jobb å tilby meg... Det som er det snåle er at i forrige uke ringte de meg og tilbydde meg en stilling som skulle fordeles 50/50 på to øyer - øya jeg bor på og øya som ligger litt lengre ut i havgapet. Det er ingen som vil utover til denne øya - de hadde planlagt at vi skulle være to stk som skulle fordele oss 50/50. Jeg har ikke mulighet å sitte ei hel uke i strekk der ute - jeg har barn hjemme som trenger oppfølging - den ene mer enn den andre, så det tilbudet er for meg helt uaktuelt. Plutselig har de ingen jobb og tilby meg og de to andre herfra som jeg har gått på kurs sammen med har fått 100% her på øya - jeg synes det er noe som skurrer... . Jeg har helsefaglig bakgrunn og har jobbet i mange år i helsevesenet - de to andre: den ene har jobbet i pu-tjenesten som vikar og den andre har aldri vært borti helsevesenet - han har jobbet med maskiner, sanering m.m. Han som ringte meg sa at de hadde så sterke søkere som gikk forbi meg.... Veeeel - ringte avdelingssykepleieren min som var oppgitt som referanse - de har ALDRI ringt henne.... Det er noe her som lukter ganske svidd - og på mandag skal jeg til bunns i dette - jeg godtar det IKKE... Fortsatt god helg - skal prøve på det jeg også...

0 Comments: