tirsdag 6. mars 2007

Det spirer...etter lang og nøysom venting...

Dagen i går ble begivenhetsrik: Blodbegrene spirer!!! Hadde nesten mista håpet . Det har vært et evig styr med disse - de har med jevne mellomrom blitt oppvarmet på radiatoren, druknet ala potentillas metode, varmet opp igjen, satt i kraftig dagslys da dette skulle gjøre susen - snakk om mishandling Rootrainerne ankom fra "I Gros Hage" - nå må jeg bare spekulere ut hva jeg skal så i dem - tror dem er fine til trær Halve drivhuset ble vasket i går - fy og fy hvor mye dritt som blir lagret... . Hadde store forhåpninger om at jeg skulle få gjort meg ferdig i dag - men natten ble tilbrakt med frostrier og klapring av tenner. Forhåpentligvis er det bare en forkjølelse - jeg vil IKKE ha influensa . Er i ganske god form nå, så jeg krysser alt jeg har... Ha en fin dag!

0 Comments: