mandag 28. januar 2008

Hektiske dager

Det har vært hektisk de siste dagene - men intet hagerelatert....Bombe. Har store planer om å isolere drivhuset med bobleplast - og ja, den ble innkjøpt i høst. Men har jeg fått gjort noe med det???? Næææææi....Men skal få det gjort......en gang.... Torsdag var vi på besøk hos mamma da hun var 55 år dagen før. Spiste middag og kake attåt - deilig . Vi var ikke hjemme før seint på kvelden og kom oss dermed seint til køys. Tidlig opp på fredagen for å kjøre avgårde til Bardufoss. Der skulle vi på Polarbadet med ungene, og de fikk badet både på fredag og på lørdag. Lørdag ettermiddag bar det avgårde til Narvik. Der var vi å besøkte pappa og hans fru - et hektisk besøk på et døgn. Starta på tilbaketuren ca. kl.17.00 i går ettermiddag og var ikke hjemme før i 22.30 tiden i går kveld - rimelig utslitt hele gjengen. Akkurat det fikk vi igjen for i morrest....Gjett hvor smørblide unger jeg hadde i dag??? Og her sitter jeg i et fjell med klær som skal pakkes ut, reine klær som skal legges sammen og et like stort berg med skittenklær....og jeg tenker på at jeg må da snart begynne....nææææsj - ikke helt enda....

0 Comments: