fredag 2. mai 2008

Mine roser

Fikk svar fra Nautesund - han kunne godt sende meg de "bestilte" rosene barrot til kr 90,- pr.stk . For en service sier jeg da Har for egen del laget meg en oversikt over mine roser - inkludert de som jeg har bestilt i år: 'Agnes' 'Aicha' 'Alexander MacKenzie' 'Arthur Bell' 'Blanc double de Coubert' 'Bonica 82' 'Celestial' 'Constance Spry' 'F. J. Grootendorst' 'Flammentanz' 'Flora Plena' (finlands vita ros) 'Gelbe Dagmar Hastrup'. 'Henry Kelsey' 'Heritage' 'Hope for Humanity' 'Hurdalsrose' 'Jens Munk' 'Kystkvitrose' 'Lambert Closse' 'Le Reve' 'Leverkusen' 'Louis Bugnet' 'Louise Odier' 'Maidens Blush' 'Martin Froebisher' 'Moje Hammarberg' 'Morden Centennial' 'New Dawn' 'Pink Grootendorst' 'Polstjärnan' 'Prairie Joy' 'Ritausma' 'The Fairy' 'Therese Bugnet' 'Tuscany' + to stk nede på plena som jeg er usikker på hva heter - må sjekke når det tiner
Mine roser
Tilbakesporings URL for dette notatet er:
http://www.hagegal.no/hagefora/trackback.php?e=27156
Side 1 av 1
Forumets hovedside -> Dagbøker -> alexias komplette galskap -> Mine roser
Av
Innlegg
viviSvært skravlete bruker
Ble bruker: 19 mar 2007Innlegg: 811Bosted: Lillehammer
Skrevet: fre mai 02, 2008 7:55 Tittel:

Ja, det må jeg si var litt av ei rosesamling. Håper formen din er bra
Til toppen

Frøya-HeidiSvært skravlete bruker
Ble bruker: 27 apr 2003Innlegg: 1217Bosted: Frøya
Skrevet: fre mai 02, 2008 10:03 Tittel:

Du har jo massevis av roser jo! Kjekt med serviceinstillte planteselgere. Jeg har også bestilt masse snadder fra Nautesund, men ingen roser. Håper de kommer snart! Ønsker deg ei flott helg!

0 Comments: