søndag 20. juli 2008

Bokkjøp og bortglemt link

Hmmm, farlige greier å ha nettilgang på ferie....Nå har jeg bestilt meg to bøker - som jeg forøvrig har ønsket meg lenge, nemlig Trær og busker av Egil Hansen (satt ned fra 498,- til 353,-) og Hagevandring i en frodig norsk hage av Helen Fredholm (satt ned fra 329,- til 231,-). Vet ikke om det er et tidsbegrenset tilbud på dem - men det passet meg ypperlig . Håper de ligger i postkassa når jeg kommer hjem . I går svitsjet jeg innom en nettside som jeg har glemt helt av http://www.variegatedfoliage.com/ - ikke skyld på meg hvis du bruker opp litt tid innpå her . Søren også at de ikke kan selge til Norge - for da er jeg ganske sikker på at det hadde blitt import . Veeel, skal ikke oppholde noen i sitt hagearbeid - ha en fortsatt fin dag og fortsatt god sommer

0 Comments: