mandag 1. juni 2009

Ord blir så fattige....

Jeg har ikke vært her så mye den siste tiden - og det blir nok en stund til neste gang...Jeg har lyst å hyle, rive av meg håret, gjøre ting jeg ikke skal nevne her....men det hjelper ikke - jeg får han ikke tilbake....

http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article4367615.ece
http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article4368455.ece

og ikke minst dette...
http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article4368993.ece

 

Og den det gikk utover var min kjære pappa....

 

FAENS FYLLAKJØRERE -

MÅ FAEN SJØL TA DERE....!!!!!!!!!!!!!

30 Comments:

Elsa said...

Du har så rett - ord blir så fattige når sorgen rammer så vondt og brutalt.
Dette var så trist å lese.
Jeg føler så inderlig med deg og dine for tapet av din kjære pappa.
Håper at han som gjorde det får sin velfortjente straff, selv det ikke kan gi deg din pappa tilbake.
Sender deg en stor og varm trøsteklem.

hajal. said...

Dette var fryktelig trist.
Alle gode tankar til deg og dine!
Klem.

Anonym said...

Trist og meningsløst.
Varme tanker fra meg også.

Marit said...

Dette var virkelig vondt å lese om. Håper inderlig at fyllekjøreren får sin straff, men ingen straff kan gjøre det som har skjedd godt igjen. Mange varme tanker og klemmer går til deg og dine.

Rita Hogefeld said...

Å kjære vene så fryktelig. Mange varme tanker fra Senja til deg og familien.

Alt godt said...

:stor klem:

Harryford said...

Grusomt Alexia - slik skal ikke hende - men gjør det likevel!
Kan ikke annet en sende deg trøstende tanker og en god klem.
Du har delt det med oss, og vil vil tenke på deg, og like mye dine nære, små og store - en stund fremover! Måtte det hjelpe - litt - i alle fall, til komme gjenom dagene fremover!
Håper du har folk rundt deg til å bearbeide de følelser og tanker som kommer nå, alt fra sinne og fustrasjon, til de mer stille og sorgtunge!
Stor klem fra Harryford!

Anonym said...

Ånei. Så meningsløst. Jeg sender mine tanker til dere. :Klem:

fru Sandeggen said...

Å nei!
Meningsløst og forferdelig.

Klem fr Hilde

RandiF said...

Jeg hørte om det på nyhetene, tenk at det var din pappa!! Så grusomt trist, og ikke minst så UNØDVENDIG!! Er inderlig enig med ditt utsagn. Alle gode tanker til deg og dine, Alexia. :klem:

Kirsitns bakgårdshage said...

Skrekkelig trist og unødvendig! Føler med deg, og håper fyren blir fratatt førerkortet for alltid.

Torill said...

Stakkars deg!!Føler med deg.Stor klem fra meg...

Mona said...

Huff, så tragisk.

Stor klem herfra

Trine said...

Forferdelig trist. Føler med deg. Håper du snart er over det verste og klarer se framover igjen. Klem fra meg.

Mokki said...

Jeg er målløs - sender den største klemmen jeg overhode kan få til, selv om det ikke hjelper så mye.

ToneM said...

Kjære deg. Dette er uendelig trist og tragisk! Jeg skulle ønske jeg kunne finne de riktige ordene som kunne hjelpe og trøste i den vanskelige tida dere opplever nå.
Men jeg finner ikke ordene...
Sender dere mange gode tanker. Klem fra Tone.

Sine said...

Å nei, så vondt å lese dette. All min medfølelse på disse kullsorte dagene for deg.

Klem fra Sine

Lene fra Lillehammer said...

Jeg er så lei meg for å lese det du skriver og jeg sitter med en ekkel klump i halsen, føler så utrolig med deg. Håper du lar følelsene dine få utfolde seg og at du ikke stenger de inne. Jeg skal tenke så mye på deg og dine i kveld kjære deg!

Nina i Paradiset said...

Uffa.
Livet er overhode ikke rettferdig.
Min pappa ble bare 24, men det var ett uhell og ingens skyld.
Jeg husker ikke faren min, så jeg ber deg om å ta godt vare på de gode minnene. Og trøst deg med at jeg misunner deg de....! Var bare 1,5 år da pappa døde, og har ingen minner om han, bare 1000 spørsmål.

solfrid said...

Ord hjelper så lite - ta vare på de gode minnene. Klem fra Solfrid

Red Hobbitt said...

Fryktelig trist å miste noen så fullstendig meningsløst. Hele byen er i sjokk, alle er berørte av en sånn tragisk episode. Ta vare på hverandre og minnene. Klem fra Hanne.

Bønna said...

En fullstendig meningsløs og idiotisk handling. Føler med dere.

Berit said...

Så skrekkelig, Alexia! Stor klem fra meg også.

ASSA said...

Så trist å høre Alexia!
sender deg og dine varme tanker.

Sissel said...

Grusomt Alexia!
Hadde etter hvert skjønt at det var din far!
Tenker på deg!
Sissel

Herdis said...

Sender deg 1000 varme tankar i denne forferdeleg tida. Så inderleg trist og fælt at slikt kan skje. Klem frå Herdis.

IngunnBW said...

Så usigelig trist og meningsløst. Ord strekker ikke til. Ras og hyl og forbann så du får det ut, det hjelper deg i sorgprosessen. Min varmeste medfølelse til deg og familien din

Bjørg 47 said...

Leste det først nå, men sender varmetanker og medfølelse til deg i denne vonde tiden. Ord blir fattige, men omtanke kan være godt å ha.

Linecas have said...

Nå ble jeg stum her vænnen. Har ikke vært innom deg på ei stund. Så ser jeg dette.
Ord kan ikke trøste stort ei heller en nettklem jeg jeg kan jo gi en uansett. Tenker på deg.

Rekkehuset said...

Å, Alexia, lenge siden jeg har vært innom deg. Så forferdelig å lese om pappaen din, så trist. Klem fra Hanne.