mandag 26. april 2010

Planteliste.net

Som vanlig hadde Bjørnar så altfor mye snadder på lista si....og jeg kan ingenting om begrensningens kunst... ;)
Det ble en liten bestilling ja, og den ble sendt bare timer etter at lista hans var lagt ut. Håper inderlig at jeg får det jeg har bestilt da :).

Aconitum anthora
Anemone nemorosa 'Bowles Purple'
Anemone nemorosa 'Virescens'
Asteropyrum cavaleriei
Brunnera macrophylla 'King's Ransom'
Corydalis caseana ssp. brandegei
Echinacea 'Milkshake'
Echinacea 'Green Envy'
Geranium pratense 'Double Jewel'
Hepatica asiatica ssp. asiatica
Heuchera 'Beaujolais'
Heuchera 'Blackout'
Heuchera 'Cinnabar Silver'
Heuchera 'Lime Rickey'
Heuchera 'Obsidian'
Heuchera 'Green Spice'
Ligularia 'Osiris Cafe Noir'
Meconopsis quintuplinervia
Olsynium junceum
Phlox 'Sherbet Cocktail'
Primula sikkimensis 'Claret Form'
Rhodohypoxis 'Lily Jean'
Swertia perennis
Syneilesis aconitifolia
Thalictrum actaefolium
Thalictrum ichangense

3 Comments:

Aud said...

Sikle, sikle, han har så mye lekkert, men jeg SKAL IKKE ha noe.

Lene fra Lillehammer said...

Hei kjære deg, så koselig at du tok turen innom meg. Jammen må jeg si du har litt av ei bestillingsliste, masse lekkerbisker her gitt. Selv har jeg kun en bestilling inne hos Nautesund, men den sendte jeg så tidlig at han ikke visste helt om han ville ha alle jeg bestilte. Men helt ærlig så har jeg vel ikke helt plass til så særlig mye mer, ihvertfall ikke foreløpig og jeg må jo også finne en plass til de få spirene jeg har sådd i vinter.
Ha en strålende kveld!

potentilla said...

Dsjiiises....hehe