onsdag 7. februar 2007

Litt om noe, men ikke om alt

I dag må jeg se til å få gjort noe i huset - jeg gjør jo noe hver dag, det er ikke det, men det er tydeligvis ikke nok . I morgen drar jeg på jobb på naboøya og blir dermed borte en hel uke...å hvor jeg gleder meg . Huset bør vel kanskje inneha et respektabelt utseende til jeg drar - for jeg har faktisk hatt fri en en hel uke og burde egentlig ha fått gjort så mye mere...Meeeen så var det jo denne dataen - hagegal, daves garden, planter, frø - you name it - jeg har sikkert vært innom overalt... Kanskje noen som kjenner seg igjen... . Litt såing har det også blitt, og i går kom disse i jorda: Nannorrhops ritchiana Mazari Palm Trachycarpus wagnerianus Waggi Palm Cliviafrøene fra Kina har endelig kommet - hun hadde lagt ved 6 ekstra frø siden den forrige forsendelsen aldri dukket opp - må si meg fornøyd . Jeg mistenker henne faktisk for å ha glemt av hele første bestillingen min selv om hun sier at det skyldes jordskjelv - og at hun av den grunn legger med ekstra frø - men det er selvfølgelig noe jeg bare tror... . Frøene som jeg har lovet til Leno og NinaS kom seg i posten i går kveld - så med litt flaks har dere dem i morgen. NinaS -> Aquilegia 'Clementine Rose' var det dårlig med - jeg la ved frø av en rosa fylt akeleie istedet. Tror det var noe så enkelt som Aquilegia clematiflora Nei, nå skal jeg begynne å virke litt her - iallefall til makkeren min kommer på kaffebesøk... Siden jeg ikke kommer til å titte innom på en uke - ha en fin uke

0 Comments: