søndag 27. april 2008

Roselevering fra Roseexperten

Nå har jeg også fått melding om at rosene er på tur. Tidligere fikk jeg mail om at to av rosene ikke kunne leveres - i denne mailen sto det at tre ikke kunne det. Jaja - har visst nok å henge fingrene i uansett så direkte krise er det nå ikke akkurat. 10 roser er uansett evig nok å finne plass til. Har også sendt ei bestilling til Nautesund der jeg forespurte om han kunne sende noen roser - selv om det egentlig kun er direktesalg på akkurat de. Har fått fortsåelse om at han godt kan finne på å lempe litt på de kravene, så jeg krysser fingrene for at det kan lande noen roser derfra også . De jeg ikke får er: Namdalsrose, Sissinghurst Castle, Frühlingsduft. Her er det jeg opprinnelig bestilte fra Roseexperten - men tre stk forsvinner selvfølgelig fra lista: Austinroser Constance Spry Heritage Kanadiske roser Alexander MacKenzie Henry Kelsey Historiske roser Blanc double de Coubert Louise Odier Maidens Blush Namdalsrose Sissinghurst Castle Tuscany Buskroser Agnes Frühlingsduft Klaseroser Bonica 82

0 Comments: