onsdag 30. juli 2008

Trøøøøøøtttt.....

I ettermiddag måtte jeg kapitulere og gå å legge meg - er sååååå trøtt for tiden - sov i 3 timer. Ikke ble det bedre av at jeg skal holde opp med å drikke kaffe i 3 dager for å se om det er grunnen til at Aleksander sliter med mage og søvn - enda jeg prøver å begrense meg mht kaffedrikkingen....Jaja - jeg overlever sikkert. Får kjøpe meg koffeinfri kaffe istedet hvis det er det som er grunnen - alt er en overgang som reven sa da den ble flådd... - uten sammenligning forøvrig.... Hagen er blitt glatt neglisjert etter at vi kom fra ferie på lørdag - hadde egentlig regnet med at haginga ble det heller dårlig med i år når nybanet meldte sin ankomst, så det var egentlig forventet. Jeg får iallefall øvd meg i begrensingens kunst da jeg må lukke øynene for mye som jeg har såååå lyst på men som jeg vet ikke er noen vits i å kjøpe da jeg ikke får brukt det/plantet det - men det holder hardt enkelte ganger... . Må iallefall prøve å få ryddet litt opp til barndåpen som er foreløbig er beregnet til å holdes 7.september (og jeg har jo inntatt "noen få" ( ) innkjøp i år som også må komme i jord. Nei, nå tror jeg at jeg skal krype til køys igjen - må bare lade opp når jeg kan Ha en fortsatt fin sommer

0 Comments: