lørdag 1. mai 2010

Orkideer ufortjent forbigått i stillhet…

orkide5

Jeg flyttet en del bilder over fra kameraet til pc forleden – og ved gjennomgang kom jeg over mange flotte bilder. I februar var vi på Gran Canaria – forøvrig fantastiske fjorten dager – og vi var blant annet et besøk i Palmitos Park. Denne parken har blant annet et orkidehus med fantastiske orkideer. Det er bare så synd at jeg kverker alle orkideer som kommer inn i dette hus…

Her kommer et lite utvalg for dagen :)

orkide2

3 Comments:

Miamaria said...

Åh, der var vi også, utrolig masse fint! Husker de hadde en som var enorm i blomsten, blant annet. Fine bilder du har tatt. :) God helg!

Berit said...

Aldeles ufortjent, de var nydelige! Jef har gitt opp orkideer hjemme, vi har for dårlige forhold og for lange fravær for dem.

Alexia said...

Miamaria - ja, det er utrolig masse fint å se i den parken :) Når var dere der?

Berit - orkidedødaren, det er meg...Før var jeg utrolig flink med plantene inne - men det var før jeg fikk barn...Nå står det noen lik i vinduene innimellom. Har forøvrig gått over til kaktus, sukkulenter og andre vannlagrere ;)