onsdag 5. juli 2006

Store planer men lite gjort...

For tiden er jeg visst i et hagevakuum... Ingenting blir gjort.... Jeg går mest rundt å kikker på alt som jeg egentlig skulle ha fått gjort, men føler at arbeidlysten er blitt litt borte. Det er vel egentlig en kombinasjon av mye jobb i det siste (jobber ekstra for å opparbeide meg avspasering), drittvær og en overdose hage her tidligere (ja, det går faktisk an... ). Været føler jeg egentlig ikke for å utdype noe særlig, men jeg må nok si at jeg som aldri er værsyk, begynner å bli en liten smule, jævla, hel&%¤#.... drittlei... . Sommeren i fjor var jo heller ikke noe å skryte av - både bilferien til Sverige og sommeren hjemme var 'velsignet' med mye vann... - please, ikke la det bli slik dette året også... Her sitter man altså den 5.juli i 8-9 varmegrader, og det ser ut til at det skal fortsette... Det er rett før vi blir værflyktninger . Nybedet er fritt for torv og ugras, men jeg har ikke kommet meg så langt at jeg har fått lagt stein rundt kantene. Jeg tenker at jeg blir å legge duk der og skjære hull til hver enkelt plante. Jeg håper at jeg på den måten får det mere lettvint med hensyn til luking av ugress. Jeg skal også hente steiner i fjæra som jeg kan bruke til 'tråkksteiner' i bedet. Mange planer altså Jeg har forøvrig noe jeg skulle ha gjort i drivhuset - det er noen som venter på planter fra meg, så kanskje jeg skal gå og pakke og få dem på posten . Da er iallefall 2 bekymringer ute av verden.... Store planer men lite gjort.... Edit: mamma har kommet med en haug med sommerblomster, så det ble litt av den sorten i år også

0 Comments: