lørdag 1. juli 2006

Trøtt...

Å, nå er jeg sliten... Fikk besøk sent i går kveld, og hagen ble behørig inspisert skravlende til klokka var nesten 2 i natt... Kaffe ble bøttet innpå (jeg er ikke av dem som drikker lite av den sorten akkurat... ), og nattesøvnen ble selvfølgelig forstyrret av at kroppen plutselig hadde fått en overdose koffein... Og jeg skulle opp på jobb i morges... . Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg våkna og var helt sikker på at jeg hadde forsovet meg . Gudbedre hvor mye tull man kan drømme når man er i den modusen der... Jeg våkna før klokka ringte, og da det bare gjensto 15 minutter til alarmen gikk, så sto jeg like godt opp. Nå er jeg så trøtt at jeg ser mannen med ljåen.... Jeg tror jeg må bøtte innpå litt koffein og komme meg ut å grave litt for å våkne - og til kvelds er jeg antagelig slik
Fortsatt god helg

0 Comments: