torsdag 6. september 2007

Netthaging

Dagens haging har bestått av surfing....og frøkjøp....Neeeeei, jeg lærer ikke . Det datt inn en bestilling hos Secret Seeds på diverse - jeg var ute etter frø av Rubus odoratus men jeg kunne da ikke bestille bare én pakke frø så derfor brukte jeg 200-grensa Rubusen tenkte jeg at jeg skulle prøve å frøformere for å få mange planter - synes den er så fiiiin Har forstått at den kan være noe invasiv - men jeg har rette plassen til den så det går vel bra. To stk stiklinger av denne har stått i vann siden juli - behørig knabbet fra en campingplass i Sverige - ingen røtter å se, men fortsatt grønn og fin. Tror jeg skal sette dem i jord for å se om de roter seg, og hvis ikke det går så får jeg satse på frø Nå står 5 stk brød i ovnen og dufta sprer seg møysommelig rundt i huset - namnam Det blir faktisk sabla dyrt å spise kjøpbrød over lang tid og ikke metter de så godt heller - og i dag hadde jeg et lite overskudd til å hive meg i bakinga Det blir muligens et besøk over floden i dag til min kjære mamma. Hun er syk med feber og full pakke så jeg må vel dra over å stelle litt godt med henne Ha en fortsatt fin dag til dere som stikker innom

0 Comments: