mandag 8. september 2008

Windows Live Writer

I dag har jeg lastet ned dette programmet for å teste det litt ut - dette innlegget blir skrevet i det. Det ser foreløbig veldig greit ut. Nå skal jeg prøve å sette inn et bildeIMGP0060

Det funka som bare juling :D.

Så en tabell:

NavnSåtid

Her er altså mulighetene større enn når vi bare hadde dagbøkene å skrive i - toppers :D

Så ei hyperkobling:

Louise Bugnet

Nå smiler jeg fra øre til øre her - superenkelt =)

Skjønner ikke helt hva Koder er for noe, men det får jeg finne ut av senere.

Det er mulighet for å sette inn kart og video også på en enkel måte:


Farskapssaka =)

2 Comments:

Elisa said...

Live Writer er genialt, eg prøvde meg fram eg også her om dagen!

Photo-Me-Life said...

Så koselig med flere blogger fra Tromsø omr:)

Den farskapssaka har jeg på video og har kjørt på repeat mange ganger...Kanonartig!