mandag 13. oktober 2008

Er litt hagelei...

I år har jeg som kjent ikke fått gjort så mye i hagen som jeg skulle ønsket grunnet engelen som kom til oss her i mai :) - og nå er jeg lei hele hagen.... Hmmm, vet egentlig ikke om jeg skal kalle det lite gjort da jeg har fått gravd ned bortimot 15 rosebusker, en god del stauder, opparbeidet et nytt bed grunnet x antall bestilte stauder... (noe måtte jeg jo gjøre mens jeg satt immobil med bekkenløsning...hehe). Men nå er jeg lei.... Jeg er ikke helt i mål heller - har 3 stk rosebusker jeg ikke har fått plassert, en rødkattebusk, noen stauder og annet småtteri - men jeg vet ikke om jeg gidder. Muligens bikker jeg dem over ende så får de klare seg som best over vinteren. Ingen pallekarmer her heller som kunne vært brukt til ventebed. Bjørnebæra og bringebæra har heller ikke kommet seg i jord, og jeg vet heller ikke om det er liv i dem inni drivhuset. Drivhuset måtte gubben ta seg av i helga - grovrydding og vasking fikk han gjort, jeg vet ikke når jeg får energi til å rydde ordentlig.

Det blir vel bedre...forhåpentligvis ;)

Ha en fin ny uke :D

6 Comments:

Harryford said...

Klart det blir bedre !!! Snart har du en flott liten gartnersvenn med deg ute - det blir vel toppers!!!!

Jeg mener, navnelapper skal blandes godt, gjødsel skal smakes på, nyplantinger skal plukkes - føposer skal tømmes, trilleborer skal veltes, gummistøvler skal fylles med vann - ja i det hele, det er mye en "svenn" har å gjøre!!!! :-)))) Lad opp!!!

Villrose said...

Hm. Kjedelig med planter en ikke riktig vet hvor/når skal komme på plass. Men som jeg er inne på i hagedagbloggen i dag, så er hagen ditt fristed, og ikke en plass som skal stresse deg... Går seg nok til etterhvert!

Jeg gleder meg allerede så innmari til å se hva som kommer opp til våren, og håper du også gjør det.

Sine said...

Jeg tror jeg har det som deg! Håper gnisten kommer til våren.

potentilla said...

Ta deg en bytur og få luftforandring, jeg har kaffe....

Rita Hogefeld said...

Du har jo fått gjort masse i sommer. Det er lov å være hagelei nå langt utpå høsten. Om ikke lenge er det atter en vår, og da skal du se du får i jord det som nå bare blir "bikket over" :D

Linecas have said...

Så fin bloggen din har blitt.
Og de rose bildene nedenunder mamma mia de var fine.
Jeg ramler inno m msn snart tenker jeg. Har sett kommentaren din sjø.
Klæm!