mandag 28. september 2009

Gratulerer med dagen kjære pappa...

Hadde min kjære pappa vært i live så hadde han vært 57 år i dag...Gratulerer med dagen kjære pappa <3 <3 <3


Min lillebror tok bussen nedover til Narvik i går slik at han kunne være på graven til pappa i dag for å tenne lys. Han sendte bilde tidligere i dag - han hadde pyntet så fint med blomster og lys, og i tillegg hadde han med rødvin i et glass som han satte der. Selv om man ikke er mere, så kan man vel ta seg en symbolsk skål på bursdagen sin ;). Tror dette besøket betydde veldig mye for min lillebror - han er bare 19 år og burde jo få hatt sin pappa mye lengre...og vi andre også for den del...

Nå skal jeg tenne lys for min elskede pappa.
Gratulerer med dagen kjære pappa...hvor du enn er...

8 Comments:

Alt godt said...

:klem:

Anonym said...

Klem fra meg også.

Linnemi said...

Å tenne et lys for dem man minnes, er en fin måte å få sentrert tanker på.
Ha en fin dag. :-)

Miamaria said...

Kjempestor, god klem fra meg også!

Rita Hogefeld said...

Bursdag, farsdag, jul og andre høytider. Det er noen merkedager man kjenner litt ekstra for å markere, og minnes dem som var. En klem til kommer seilende herfra :)

Nina i Paradiset said...

En god venninne av meg har bursdag på min pappas dag 14 juli, så jeg glemmer aldri hennes!
Pappa hadde blitt 58 i år, men som nevnt en gang før ble han bare 24. Livet er ikke alltid så innmari rettferdig....
Nå kommer du kanskje til å huske bursdagen min fremover også??
Veldig koselig det din bror gjorde da.

Klem fra Nina

Rekkehuset said...

Det var så leit med faren din..skjønner godt at den første bursdagen etterpå blir ganske spesiell. Sender en klem, om enn noe forsinket.

Angående tiden min...er nok ikke sånn at jeg er så effektiv, det er bare noe annet som ikke blir gjort. Du vet, det er jo jeg som bestemmer hva jeg vil fortelle om i bloggen, og da forteller jeg jo ikke så mye om det jeg ikke rekker;-) Klem fra Hanne.

Linecas have said...

Jeg er forsinka som vanlig men jeg sender deg nå en klem likevel jeg da=))