onsdag 1. september 2010

Den store avsløringen…

For de som måtte lure – jada, jeg er i live :)

Jeg har travle dager for tiden, og blogging blir det rett og slett ikke tid til…Og hva er det man er så opptatt med lurer du kanskje på…? For en tid tilbake hintet jeg frempå om at jeg hadde et stort prosjekt som kanskje ble noe av – og det ble det…

Jeg er blitt forretningskvinne…eller skal man si – jeg har kjøpt meg arbeid…hehe… Jeg er herved blitt den stolte eier av 800 kvm forretningsbygg, tidligere kro- og overnatting.

Planene mine spør du? Det skal jeg fortelle om senere da det nå er seint og jeg er trøtt som en dupp – og jeg jobber fra jeg står opp til det er seine kvelden…Gjesp…

Hage…? Hva er det???

7 Comments:

hajal. said...

Spennande!
Uansett kva du har planer om må du ha lukke til! :)

Rita Hogefeld said...

Gratulerer! Så spennende :D Nå venter vi spent på fortsettelsen.

Lykke til med prosjektet :)

Linda said...

SÅ spennende da:) Du får ha masse lykke til:) Klem

Berit said...

Næh, spennende, grattis! I tillegg til eller i stedet for den jobben du hadde?

fru Sandeggen said...

Du store...!
Gratulerer med ny yrkestittel, og lykke til :)

Alexia said...

Takker :)
Det er foreløbig i tillegg til jobben jeg har nå, så får vi se :)

Anonym said...

Oi! Nå ble jeg nysgjerrig!