søndag 10. september 2006

Første uka unnagjort

Ja,da er første uka av kurset fløyet - godt! Det gikk veldig bra denne uka, men det kommer vel sikkert av at anatomi det kan kan jeg fra før, så det ble repetisjon - og det trenger nok ikke være så dumt det heller . Jeg kjente innimellom at tankene vandret laaaangt avgårde og jeg falt ut, så det var nok ikke alt som var like interessant... Jeg føler virkelig med dem som feks. kom rett fra "hammer og spiker" og skulle sette seg inn i anatomien/fysiologien til et menneske - det var litt frustrasjoner ute å gikk innimellom kan jeg vel trygt si. Dette kurset er jo basert på bøkene til VK1 Ambulansefag - og VK1 forutsetter at du har hatt GK Helse og sosial m.anatomi, så jeg forstår frustrasjonsutbruddene . Ja, ja, det går seg vel til etterhvert . Jeg gleder meg til onsdag - da skal Mats Gilbert forelese for oss - han er vel den ledende innenfor akuttmedisin her til lands, så det kan bli meget spennende! (- selv om jeg ikke er helt enig i alle hans politiske krumspring - RV'er som han er ). Haging har det vært dårlig med... Jeg har vært mer eller mindre skutt når jeg har kommet hjem utpå ettermiddagen. Jeg kjører hjemmefra rett etter klokken 07 og er hjemme igjen kl.17 - . Jeg tror jeg må hive meg i trening igjen så jeg tåler litt mere og får litt overskudd. Nei, dere får ha en fin ny uke - jeg tror jeg må gå ut i regnet og plante litt

0 Comments: