søndag 3. september 2006

Jeg "kruer"...

Nå sitter jeg her med sommerfugler i magen - jeg er så spent på hva som møter meg i morgen når jeg møter opp på ambulansekurset. Det er jo noen år siden jeg gikk på skole sist, så jeg gruer selvfølgelig litt til prøver og eksamen - men det går jo helt sikkert greit kjenner jeg meg selv rett . Jeg lider litt av perfeksjonisme når det gjelder skolegang og vil helst kunne alt - men det er nok ikke alltid tiden strekker til. Jeg hadde ikke barn sist jeg gikk på skole (kun siste året), og nå har jeg to... Ja, jeg får ta det som det kommer og slakke litt på kravene så går det sikkert helt fint . Som mange sikkert har fått med seg så har vi et nydelig vær her nord, og godværet blir brukt til å både jobbe og kose seg. I helga har vi lagt stein rundt drivhuset og begynt på veien ned fra drivhuset som går til vårt plantlagte uteområde. Det blir flott der når det en gang er ferdig. Jeg har fått røsket opp mye ugress fra et av bedene mine i bakken som er blitt totalt neglisjert i sommer - med et overgrodd resultat... - men jeg ble ikke helt ferdig. Jeg får se hva jeg får tid til i morra etter at jeg kommer fra byen. Jeg har heller ikke fått plantet ferdig i nybedet mitt på nedsiden, så det har høy prioritet. Jeg ble litt mettet av alt her en stund, men nå går alt så mye bedre . Vi har også vært litt på sjøen i helga - helt superb . Det var helt fantastisk på en blikkstille sjø sent i går kveld med stjernene som lyste og et svakt lys over fjellene fra nordvest etter at sola hadde gått ned. Håper at vi kan få beholde dette været en stund - fordi vi fortjener det Ha en fin ny uke

0 Comments: