fredag 12. januar 2007

Status på planterommet

Det ser ut til at det går nogenlunde bra på planterommet mitt - stort sett alt er i live. Jeg skulle hatt litt flere lys opphengt - men det tror jeg blir en smal sak å få gjort - må bare fri til min kjære så ordner det seg I høst når jeg ryddet drivhuset satte jeg også inn mine to drueranker på planterommet. Disse ga forøvrig ikke frukt i fjor, men jeg håper at det skal ordne seg i år. De får jo begynne å vokse fra begynnelsen av sesongen hos meg, og jeg håper at det vil trigge dem i blomst. Når det gjelder blomster - druer har jo nydelige blomster så jeg på et program på NRK1 her om dagen - jeg håper at mine gjør det Rankene klipte jeg ned i høst og satte stiklingene i jorda rundt morplanten - og jeg oppdaget til min store glede at flere av de kommer med skudd . Morplantene har også overlevd og begynner sånn smått å vise tegn til liv. Det blir nok ny årgang dette .

0 Comments: