søndag 11. mars 2007

Posten skal frem

Det er visst ikke bare Rita som drømmer om natten... Våknet i morges av at jeg hadde vært på tur - spør meg ikke hvor og med hvem for det aner jeg ikke . Iallefall så skulle jeg hente posten etter hjemkomst...og da jeg åpnet lokket på den så plutselige enorme postkassa mi - rauset det frø og planter ut... Alt var selvfølgelig pent innpakket i konvolutter og pakker - og det var både fra innland og utland (jeg så nemlig utenlandske frimerker og fortollingslapper nedi sekken med post). Husker følelsen av å få rimelig panikk - mitt reisefølge kikket mistenkelig rart på meg, og jeg gjorde mitt beste for å skjule, i mine øyne, herligheten... Etterhvert fikk jeg totalt hetta når jeg begynte å tenke på hva min kjære sekretær ville si - det er jo ikke til å komme unna at han innimellom kommer med rimelige tørrvittige kommentarer når det kommer en raslende konvolutt i posten - med adressat meg... Husker at det ble gjort noen vanvittige unnamanøvre for å skjule alt dette og panikken som kom når jeg begynte å tenke på når jeg i det huleste skulle klare å få sådd og plantet alt dette... Ja, jeg får ta det som et tegn på at sevja stiger og at våren nærmer seg Jeg drar på jobb i morgen tidlig og kommer ikke tilbake før torsdagsmorgenen - så dere får kose dere på dette eminente forumet i mitt fravær Ha en fin uke
Hagedagbok 2007
Tilbakesporings URL for dette notatet er:
http://www.hagegal.no/hagefora/trackback.php?e=13818
Side 1 av 1
Forumets hovedside -> Dagbøker -> alexias komplette galskap -> Posten skal frem
Av
Innlegg
Anne-MarieHjelper til
Ble bruker: 30 mar 2003Innlegg: 4111Bosted: Hobøl i Østfold
Skrevet: søn mar 11, 2007 23:36 Tittel:

Herlig drøm!
Til toppen

RitaSvært skravlete bruker
Ble bruker: 15 aug 2004Innlegg: 1907Bosted: Senja
Skrevet: man mar 12, 2007 2:24 Tittel:

Vi er visst mer enn klar for våren både du og jeg
Til toppen

potentillaSvært skravlete bruker
Ble bruker: 30 des 2005Innlegg: 847Bosted: Tromsø/Ringvassøya
Skrevet: man mar 12, 2007 11:02 Tittel:

Med frøboksene dine friskt i minne har jeg en viss forståelse for denslags drømmer..... Andre oppbevarer vinterklær i sånne
Til toppen

alexiaSvært skravlete bruker
Ble bruker: 10 feb 2005Innlegg: 1526Bosted: Ringvassøya i N-Troms
Skrevet: tor mar 15, 2007 10:29 Tittel:

potentilla skrev:
Med frøboksene dine friskt i minne har jeg en viss forståelse for denslags drømmer..... Andre oppbevarer vinterklær i sånne Haha...spist morropille...???
Til toppen

NinaSSvært skravlete bruker
Ble bruker: 17 jan 2005Innlegg: 1279Bosted: Paradiset, like utenfor Molde.
Skrevet: tor mar 15, 2007 23:46 Tittel:

Firma-frø???
Til toppen

alexiaSvært skravlete bruker
Ble bruker: 10 feb 2005Innlegg: 1526Bosted: Ringvassøya i N-Troms
Skrevet: fre mar 16, 2007 0:45 Tittel:

NinaS skrev:
Firma-frø??? Nemlig Men det skjønte ikke potentilla...

0 Comments: