torsdag 30. august 2007

Hjemme atter en gang

Ja, da var atter en arbeidsuke unnagjort i "bushen"... Godt å være tilbake i sivilisasjonen ja . Stein ble som vanlig medbrakt - ja ikke min makker Stein - men fantastisk rundslipt stein fra fjæra der ute. Det er tung havsjø som vasker steinene - og det er så og si ikke en kantet stein å se - det blir så lekkert når jeg får lagt de ned i sand eller annet egnet medium (her er det viktig å legge merke til når og ikke hvis ) Kjenner at lysten til hage ikke er overstrømmende, men det er vel helt normalt for årstiden tror jeg. Er inne i en drømme- og planleggingsperiode nå - joda, det er begynt å dumpe frø ned i postkassa... En ting er i hvertfall sikkert - moderasjon skal gjennomføres til neste år....tror jeg.... Jo - en ting til før jeg avslutter for i kveld - har bestilt oss flybilletter til Oslo i desember - Norwegian har tilbud. 1500,- for oss alle fire tur/retur Oslo/Tromsø er absolutt ikke ille . Da blir det nok shoppet julegaver da

0 Comments: