onsdag 19. september 2007

Verden er utrolig liten....

Ute er det øsende pøsende regnær - jeg sitter inne Er på jobb - ambulansevakt til i morgen tidlig klokka 08.15. Ser at jeg har mulighet til å surfe og chatte når jeg er på jobb - en luksus som skjer heller sjelden hjemme. Er veldig fornøyd med å ta igjen litt viritueltsosialt på jobb . Hagen er fortatt utenfor døra - og jeg bryr meg ikke... Må ta meg i nakken i morra og prøve å få ryddet litt - det er enda mye som skulle vært gjort, men jeg sliter virkelig med motivasjonen. Det har vært regn og kaldvær her lenge - det var jo ikke slik jeg hadde planlagt høsten.... . Håper neste år bringer en laaaang og varm sommer - høsten i år satte inn fra først i august har jeg følelsen av... Jaja - se opp og fram da jente! Nuvel - fikk iallefall en overraskelse forleden... Jeg frekventerer Dave's Garden innimellom - og mandag logget jeg meg inn der. Der lyste det "YOU GOT 1 NEW MAIL". Ok tenkte jeg - hva er dette da??? Overskriften viste "HEI - FANT DEG HER PÅ DG"... Noen jeg kjenner kanskje...? Nei, det var det ikke - en utflytta nordlenning var det. Hun hadde bodd i USA i 14 år. Etter grundigere research på msn viste det seg at dama var fra samme øy som meg med masse felles kjente.... Er det mulig!!!! Verden er blitt liten etter at verdensveven inntok den.... Men morro er det lell . Et nytt bekjentskap er skapt Ha en fin dag dere som stikker innom

0 Comments: