fredag 12. oktober 2007

Feiring

Ja man kan godt si man er varm og utslitt - det kommer ca 25-30 unger hit i ettermiddag for å feire Sigurds 9-årsdag....og jeg stresser selvfølgelig max for å få alt ferdig. Finklær trenger jeg ikke tenke på da mine håpefulle sendte handleliste med meg til byen i går - 2 stk skjelettdrakter, vikinghjelmer, skjelettmasker og lange økser.... De blir nydelige vil jeg tro.... . Jaja - det kreves ingen stryking iallefall . Ute er det fortsatt hvitt til mine store fortvilelse. Ikke har jeg fått inn Dahliaene og ikke har jeg fått løkene i jorda . Jeg håper at Dahliaene har overlevd for temperaturen har ligget mellom 0,5-1 plussgrad - og hvis ikke må jeg bare så nye til neste år. Det var 'Bishop's Children' som ble sådd i år og som jeg var ganske fornøyd med - spesielt den fantastiske cheriserosa. Det kunne forøvrig vært mindre av den skittenoransje - menmen - mix er mix. Nei, må gå å fortsette lauging av hus Gooood helg

Hagedagbok 2007
Tilbakesporings URL for dette notatet er:
http://www.hagegal.no/hagefora/trackback.php?e=21319
Side 1 av 1
Forumets hovedside -> Dagbøker -> alexias komplette galskap -> Feiring
Av
Innlegg
GrimenTurbobruker
Ble bruker: 18 feb 2007Innlegg: 2506Bosted: Bergen
Skrevet: fre okt 12, 2007 12:57 Tittel:

Georginene tåler et par minusgrader opp til en uke eller to. Jorden beskytter knollen, det er det som er over jorden som fryser ned. Hadde vintertemperaturen ligget på 1-2 minusgrader om vinteren i Norge hadde dahliaknollene overlevd utendørs. Lykke til med bursdagsfeiring Høres ut som et spennende konsept med sjellettdrakter og vikinghjelmer
Til toppen

AmiDSvært skravlete bruker
Ble bruker: 12 aug 2004Innlegg: 1120Bosted: Trondheim
Skrevet: fre okt 12, 2007 13:23 Tittel:

Du skal ikke utsette huslauginga til etterpå da? Lykke til med selskapet. 25-30 unger???
Til toppen

christinaHar snakketøyet iorden, ja
Ble bruker: 13 apr 2007Innlegg: 668Bosted: Arendal
Skrevet: søn okt 14, 2007 10:55 Tittel:

Regner med fredagen ble en livatt dag, håper du overlevde? Håper du har fått samlet deg litt, resten av helga
Til toppen

Trude_01Har snakketøyet iorden, ja
Ble bruker: 19 mai 2007Innlegg: 400Bosted: Tromsø
Skrevet: søn okt 14, 2007 19:07 Tittel:

Har du hatt hele ringvassøya i selskap eller?????? Man kan faktisk leie skole/barnehage til sånne store selskap. *tips* Håper du har fått henta deg inn litt i dag da . Klem

0 Comments: