søndag 5. september 2010

A-has Farewelltour

I går var jeg en tur på Døgnvillfestivalen her i Tromsø - og jeg var vel en av ikke altfor mange som var edru... ;). Mine to eldste var med - 7-åringen hadde ikke i utgangspunktet lyst men rett før vi skulle dra så fikk han panikk...typisk...hehe :)

Eldstemann er ganske musikkinteressert så han ville svært gjerne dra for å få med seg A-ha, Madcon og Lars Vaular (er det slik han skriver navnet sitt???). Da vi kom frem så var det sinnsykt med kø for å komme inn, så Madcon var selvfølgelig akkurat ferdig da vi var inne på festivalområdet - noe eldstemann nesten spiste gråstein over...Jaja, han fikk da iallefall høre dem på veien oppover i kø ;).
Vi var godt fornøyd med det musikalske utbyttet, men jeg tror nok at arrangørene har bommet når det gjelder størrelsen på salgsbodene...Det er IKKE morsomt å stå i kø i 30 minutter for å kjøpe brus - som forøvrig ble konsumert raskt - og deretter kom sukkerspinn fort på ønskelista....og dermed ny køståing...

Uansett er jeg veldig fornøyd med å ha fått A-ha med meg - det var mange gode gamle slagere der og allsang var provisorisk :D. Da er det bare å vente på gjenforeningskonsertene ;)

Forøvrig finner du resten av programmet her. Det hadde sikkert vært artig å få med seg hele festivalen men det er ikke bare bare når man er avhengig av barnevakt og knapt klarer å sy det ihop for en kveld :). Ozzy opptrådte på torsdag - og vil tro at det var en opplevelse bare det...hehe...han er jo...hva skal man si...litt hyper....

0 Comments: