torsdag 31. august 2006

Løsninger...

Ja, da blir det faktisk ambulansekurs på meg . Etter en del klargjørende telefonsamtaler så viste det seg at det bare var de som hadde anledning/lyst som kunne få hospitere etter at kurset var ferdig for dagen - og da valgte jeg akkurat det bort, for jeg har ikke mulighet for det . Oppstarten er på mandag, og jeg gleder meg så absolutt . Det har vært noen tunge dager med mange tanker som skulle sorteres og masse som skulle falle på plass, men endelig ser det ut til at det ordnet seg. Mamma skal stille opp og hjelpe til med ungene - og jeg tror hun syntes det var veldig greit da min bror har flyttet til Tromsø for å begynne på videregående - så da har hun noe å holde på med . Vi begynner også å se enden på malinga - det er mest småpusk igjen, og det tar vi sånn litt etter litt. Da er altså et svært arbeidsstykke ferdig, og det kjennes utrolig godt . Det neste som står på tapeten er steinlegging - vi får se om vi kommer igang med det denne uka. Dan har en kompis som skulle komme å hjelpe ham med det, og da går det jo litt fortere . Rom ble jo ikke bygget på en dag, så det vi ikke rekker i år - det tar vi til neste år Akkurat nå er jeg på vaskejobben min - men jeg er ikke kommet igang med vaskinga fordi jeg sitter her.... Nei, jeg må vel hive meg rundt! Ha en fin torsdagskveld

0 Comments: