torsdag 18. oktober 2007

En uke siden sist - er det mulig...???

Hmmm - er det virkelig gått ei uke siden sist.... . "Heldigvis" var det endel unger som ikke kunne komme i bursdagen.... . Det ble 17 unger totalt - og det hele forløp finfint. Men jeg kan vel ikke stikke under en stol at jeg var søkksliten etterpå.... . Heldigvis er min kjære flink å hjelpe til så alt falt ikke på meg . Var hos legen i går - det resulterte i ei ukes sykemelding. Jeg er sliiiten av ganske mange grunner som har pågått over laaaaang tid....Egentlig skulle jeg fra i morrest sittet på vakt på naboøya og det i ei hel uke.... . Det skal bli godt å slippe . Det er forsåvidt greit å være der - men når man har mye og tenke på og man bare blir sittende så er det ikke like greit.... (sist jeg var der hadde jeg ikke en eneste utrykning... ). Men nok negativt - har endel å glede meg over også Haginga den siste uka har bestått av opprydding. Tømming av potter, verandakasser, kosting, innbæring av møbler osv. Kan egentlig ikke si meg helt ferdig - men det jeg ikke rekker får bare stå. Endel stauder som jeg har sådd i år er ikke funnet plass til - jeg skal plassere dem i isoporkasser og sette dem på nordsida - regner med det skal gå greit (har jo sikkert bare 1000 planter stående der på vent fra før..... ). Gikk gjennom frøbeholdninga mi forleden - den er gedigen - når skal jeg egentlig få sådd alt....???? Lærer aldri.... Nei, dere får ha en superdupermegahyperfin dag!!!!

0 Comments: