onsdag 3. oktober 2007

Velartikulert....

Gårdagen bringte med seg masse vind og enkelte regnbyger - det frista ikke å gå ut - noe jeg heller ikke gjorde.... . Benytta anledningen til å rydde og vaske litt hus - men mye igjen enda.... Jeg må bare si at jeg aldri kunne ha hatt husmoryrket på full tid - da hadde jeg tørna.... - og ergo vil jeg aldri få et strøket hjem Men heldigvis kan man ikke måle trivsel i blankpolerte vindu og sølvtøy - det er så mye mere enn det, og den menneskelig faktor er så absolutt til stede i vurderingen . Jeg slipper ned skuldrene og er fornøyd med tingenes tilstand - og samvittigheten har jeg låst inn laaaaangt bak i hodet og jeg har til og med mistet nøkkelen.... (er det rart at man mister ting her i dette kaoset.... ). Vel, haging blir det ingenting av i dag heller. Jeg skal til byen til logoped med Oscar. Her øves det på lyder så det står etter - jeg tror at jeg/vi kommer til å bli veeeeldig velartikulert før vi er ferdig der - ikke til å kjenne igjen.... . Så til next time - ha en fortsatt fin uke
Hagedagbok 2007
Tilbakesporings URL for dette notatet er:
http://www.hagegal.no/hagefora/trackback.php?e=21089
Side 1 av 1
Forumets hovedside -> Dagbøker -> alexias komplette galskap -> Velartikulert....
Av
Innlegg
IrisHjelper til
Ble bruker: 27 apr 2003Innlegg: 6325Bosted: Hvittingfoss i Buskerud H4
Skrevet: ons okt 03, 2007 11:13 Tittel:

Kjempebra skrevet, alexia! Jeg følte at sånn har jeg det også. Strøkent blir det aldri her i huset, men det får så være. Trivsel er mye viktigere enn å jakte på hybelkaniner hele tiden
Til toppen

BeritTurbobruker
Ble bruker: 21 mar 2003Innlegg: 2728Bosted: Bor på Ringebu, lever på Sunnmøre
Skrevet: ons okt 03, 2007 15:03 Tittel:

Praktiserer helårsfredning på hybelkaniner - her jaktes sjelden.
Til toppen

Trude_01Har snakketøyet iorden, ja
Ble bruker: 19 mai 2007Innlegg: 400Bosted: Tromsø
Skrevet: ons okt 03, 2007 23:12 Tittel:

Æ skjæmmes!!!!!!!!!!! Enda en gang klarte æ å ikkje kjenne dæ igjen,,, Du måå jo si nåkka....hehe
Til toppen

potentillaSvært skravlete bruker
Ble bruker: 30 des 2005Innlegg: 847Bosted: Tromsø/Ringvassøya
Skrevet: tor okt 04, 2007 8:30 Tittel:

Trude_01 skrev:
Æ skjæmmes!!!!!!!!!!! Enda en gang klarte æ å ikkje kjenne dæ igjen,,, Du måå jo si nåkka....heheMan blirrr sværrt forrrrandrret nårr man blirr så velarrrtikulerrrt
Til toppen

alexiaSvært skravlete bruker
Ble bruker: 10 feb 2005Innlegg: 1526Bosted: Ringvassøya i N-Troms
Skrevet: tor okt 04, 2007 9:47 Tittel:

potentilla skrev:
Trude_01 skrev:
Æ skjæmmes!!!!!!!!!!! Enda en gang klarte æ å ikkje kjenne dæ igjen,,, Du måå jo si nåkka....heheMan blirrr sværrt forrrrandrret nårr man blirr så velarrrtikulerrrt

0 Comments: