torsdag 11. desember 2008

Long time

Jeg føler at jeg har falt helt utenfor dataverdenen for tiden. Etter at hagegal la om layouten sin så frekventerer jeg ikke stedet mer - av en eller annen grunn. Kanskje jeg er det som kalles for vanedyr?? Det var nok kombinasjonen av blogg og forum som gjorde at jeg var der - vet at enkelte andre føler det samme. Synd egentlig....

Vel i og med at mørketiden har kommet og tatt oss så skjer det lite på hagefronten for tiden. Håndarbeid er kommet frem - akkurat nå holder jeg på å strikke to babydresser fra Nøstebarn til et vennepar av oss som fikk tvillinggutter i midten av november. Håper de blir å varme to små englebarn :)

Har planer om å strikke samme type til Aleksander - men det får bli etter jul tror jeg.

Drivhuset er foreløbig stappet fullt av pelliser og litt annet småtteri, men jeg har ikke prioritert å fått skikkelig orden der enda. Det blir uansett ikke dyrket så mye der i år - har bestemt meg for andre året på rad at ingenting skal såes - jeg må bare få i jord det jeg har stående på vent - og det er noen kasser ja... Min frøbeholdning er større enn stor, og de frøene som har dårlig holdbarhetstid får nå bare lide en stille død...;)Jaja, jeg har faktisk lært meg å skru ned galskapen min på sparebluss - og det er ikke verst bare det Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

I morra fyller Oscar 6 år - det har vært ei lang nedtelling siden han er den yngste i klassen. Her om dagen utbrøt han:

"Æ skulle ha likt å vesst kæm det va som hadde bestæmt at æ skulle ha bursdag sist - da skulle æ ha banka dæm! Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org"

Uuuuppppss...Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org


Og med det ønsker jeg dere en fin dag!Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

0 Comments: