fredag 28. august 2009

Pakke fra Hemmelig hagevenn

Jippi! Jeg har endelig fått pakke jeg også :DDD Den ankom i går og gjett om jeg har ventet :)

Det har pågått et møysommelig detektivarbeid her med søk i forum og blogger - men ikke svarten om jeg klarer å finne ut hvem den er fra....

Plantene var pakket inn i en vinkartong som var godt teipet med malerteip...Ok, da vet jeg at damen drikker vin og maler.Avsender var selvfølgelig Rita - men det stemmer neppe ;) Og ingen poststempel på pakken - det var satt på en pakkelapp...Denne blir jeg å tygge på, men klarer neppe å finne ut hvem det er.Den eneste jeg kan mistenke er HildeG - men det er bare fordi jeg fant ut at du hadde Geraniumen...Muligens et stort bomskudd :D

Jeg fikk:

Bilder overført  28.august -09 281

Iris kremgul

Artemisia ludoviciana

Delphinium grandiflora rosa

Geranium dalmaticum

Mentha suavolecens variegata - ananasmynte

 

Men uansett så er jeg kjempefornøyd, jeg hadde ingen av de fra før - TUSEN TAKK kjære HHV!!! *klem*

3 Comments:

hildeG said...

jeg er uskyldig.... ;-)

Alexia said...

Svarte barte...Kæm i huleste kain det då være???

Alexia said...

Mysteriet oppklart...Det var Marit om var min HHV :D Tusen takk atter en gang for de fine plantene *klem*