mandag 1. mars 2010

Den straffen man fortjener...

Forrige innlegg ble noe tungt og følelsesladet...men det var godt å få det ned på "papiret". Jeg klarer bare ikke å få en ending på dette her så lenge ting ikke er opp og avgjort. Neste mandag reiser vi ned til Narvik - det er straffesak tirsdag og onsdag. Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg - men det skal absolutt bli godt å bli ferdig med det. Når den er over så kan man forhåpentligvis begynne å legge ting bak seg, og jeg håper at han får den straffen han fortjener...

Bloggen min har ikke akkurat vært hagerelatert i det siste - og det håper jeg tilgives. Leste gjennom forrige innlegg - hver dag er så absolutt ikke så svart som jeg muligens gir inntrykk av der. Det var et "øyeblikksinnlegg" hvis man kan si det slik. Jeg ser fremover, jeg legger planer - men deler av disse planene er foreløbig hemmelige så det får jeg fortelle om senere ;).

Jeg har sendt avgårde mange bestillinger rundt om - the same procedure as last year...Jada, panikkhagingen har blitt en livsstil ;). Jeg kommer med innlegg senere om bestillingene som er gjort - må bare få en oversikt. Jeg har også vært på Plantasjen og kjøpt såjord (og litt frø...), så det begynner å krible i hagegenet igjen ja. Det er egentlig ganske deilig for da vet jeg at jeg er på rett veg :)

I dag har vi et fantastisk flott vær - ungene har vinterferie så vi må vel muligens finne på noe ute i dag :). Må få "snurn av oinnerboksa" å komme meg ut her :D. Jeg ønsker alle som stikker innom en kjempeflott dag :)

3 Comments:

Red Hobbitt said...

Skjønner godt at blogging ikke er blitt prioritert med så mye annet som har forstyrret livet ditt.
Sikkert godt når rettsaken er over.
Hvis du vil drikke kaffe, skravle hage, kikke i frøboksen og ha noe annet å tenke på en liten stund, så er det bare å gi en liten lyd i bloggen min.

krepsemor said...

Du har vært gjennom en tøff tid! Ikke rart da, at bloggen ikke har vært særlig hagerelatert! Jeg føler med deg, men kan nok ikke forestille meg hvordan du har/har hatt det i tiden etter ulykken! Jeg håper han får straff som fortjent. Ønsker deg lykke til videre!

potentilla said...

Har ikke bestilt en dritt, ikke sånn en dritt, ikke.....aaarrrghhh..