mandag 15. mars 2010

Mange peoner og en blåveis

Lovte at jeg skulle legge ut liste av peoner fra Litauen, og her kommer den. Det er andre gangen jeg bestiller fra de og det er også andre gangen de kommer tollfritt i postkassen. Plantesertifikat følger med så de er lovlig sendt inn til Norge. Røttene har god kvalitet og bra med øyne. Prisene er veldig bra, fra $6 og oppover. Det er nok ikke siste gangen jeg bestiller derfra ;)

Duchesse de Nemours
Edulis Superba
Festiva Maxima
La tulipe
Mons. Jules Elie
Mons. Martin Cahuzac
Nezhnyj
Pesnia Vetra
Princess Juliana
Solange
Solfatare
Sorbet
Victoire de la Marne

Hepatica Nobilis Rubra Plena

4 Comments:

Marit said...

Skrik! tenk å legge ut sånne fristende linker... ;)
Hm, kanskje det blir en bestilling på meg derfra også :)

Trine said...

Men hvordan i all verden skjedde dette da :-O Plutselig har jeg bestilt og betalt for 6 stk. peoner, nærmest helt uten at jeg var klar over at jeg gjorde det ;-) Nå gjenstår å se om jeg er like heldig som deg da, med post og moms m.m. Noen sjanser får man ta her i livet.

Elsa said...

Næmen Alexia da, tenk å legge ut en sånn fristende side på en mandag da snøen laver ned og hagen ligger under snart meteren med snø:(

Fra spøk til alvor - det var en side som jeg skal se nærmere på for her var det mye lekkert.
Takk for at du la ut siden:)

Alexia said...

Iris: Hehe, det er da ingenting å skrike opp for da ;)

Trine: Du var nok beruset i gjerningsøyeblikket tror jeg :D

Elsa: De har mye lekkert ja - og at det er utrolig billig hjelper absolutt :D. Her også ligger det masse snø, men våren kommer nok...en gang ;D