lørdag 25. juni 2011

Hei, her er jeg!

Hallo! Stikker en snartur innom for en aldri så liten presentasjon av meg selv - spurte matmor om lov og hun sa at det var greit :)

Jeg er altså Per-Jon (høytidelig døpt av mine 2 matfedre - eller matgutter kan man vel også si). Adressen min er Drivhus 1 sammen med maaaange grønne planter - svært så trivelig. Det eneste som er er at de sier ikke så mye uansett hvor mye jeg prøver å rope på dem.

Jeg var også så heldig at jeg hadde en samboer til å begynne med - ho Gudrun. Hun ble stakkars utsatt for blind vold av en treåring som bor i huset ved siden av her jeg bor.
Resultatet ble fatalt for ho stakkars Gudrun....Jeg sørget et par dager før jeg tenkte at livet må gå videre - og jeg vet jo at det ankommer kanskje så mange som 15 kyllinger om noen dager og da ble livet straks lettere å leve. Vel og merke er de ventende ikke av den flotte Jærhønsrasen som jeg er av men dog. Hører rykter om at det vil være noen svensker der fra Hedemora samt noen Kochin - ikke spør meg hvor sistnevnte kommer fra for det aner jeg virkelig ikke.

Da ønsker jeg alle en riktig så trivelig lørdagskveld :)

PS! Håper det blir mange flotte høner som ankommer ;)

1 Comment:

potentilla said...

Næmmen helledussen, der var du jo..
Pass godt på helsa nå da, syns ulykkesfrekvensen er litt høy i nærmiljøet.
Og det hjelper tydeligvis ikke med kvalifisert blålyspersonell.....