onsdag 10. mai 2006

Hosta vanskelig? - ja, særlig.... *triumf*

HURRA! Hostaen spirer!!! Og jeg som trodde at de var så himla vanskelige! Denne begivenheten hendte den 7/5 - men gleden vedvarer! Da er det bare å vente på at resten av disse lekkerbisknene skal vise seg Det spirer som bare det i krukkene - begynner å få plassmangel inne. Sålista oppdatert her . Jeg blir nok å ta drivhuset i bruk i løpet av dagen, jeg må bare få satt opp noen provisoriske benker der først. YES!! Endelig!! Håper at jeg får gjort masse i dag - blir vel avbrutt av foreldremøte kl.16.00. Selvfølgelig... Helt typisk at man blir avbrutt når man har noe mye viktigere fore... Når det kommer til været - det kommer vi selvfølgelig ikke utenom her i Norge . Det oppfører seg som en uskikkelig unge - direkte troillat! Det kunne nå vel ha holdt seg slik det var med sol og varme. Nei, selvfølgelig ikke - gråvær og regn og 4 grader...Mmmm, deilig.... . Men vi står han vel av - det kan jo bare bli bedre Tiden blir også fordrevet med å lese dagbøker med stor interesse - og jeg blir helt svett... . Tror ikke jeg klarer å holde tempoet til enkelte - da tror jeg at jeg blir liggende 6 fot under før sesongen er over... Men LYSTEN - ja se DEN har jeg Nei, nå skal jeg gå å skynde meg sakte Ha en fin dag!!

0 Comments: