onsdag 14. januar 2009

HTMLsprø...

Starta seint i går med å finne en template til bloggen med 3 kolonner. Hadde flaks og fant en med 3 kolonner og med samme farger som jeg hadde - men er allikevel ikke helt fornøyd. Skulle ha forandret på endel bakrunnsfarger på sidebarene - men tror du jeg har snøring på disse HTML-kodene??? Nix, nada, njet....Har lest og sammenlignet HTML på ny og gammel layout men blir overhodet ikke klokere...kanskje tvert om.... Det er jo et virrvarr av top, bottom, tall, color osv. og jeg aner ikke hva jeg skal forandre på... Irriterende dette... Må vel sette meg ned og lese på koding men har ikke spesielt lyst til det heller...

Det får bli som det er nå antageligvis - ikke så verst det heller :D

Jeg har også fått ordna med feedburner for å få bloggen til å oppdatere seg på blogglister litt fortere enn den har gjort til nå. Jeg har opplevd at det har gått 10-12 timer før innlegget mitt har blitt registrert hos noen - og det er irriterende. Håper det blir bedre nå :)


Ha en fin dag ***

6 Comments:

Berit said...

Syns det ble fint hos deg!

potentilla said...

Du er så avansert...Fint at du lærer sånne ting, så slipper jeg..

Alexia said...

Og kæm av oss har mest tid synes du til å lære sånt??? Touche....


Hehe....

Rita Hogefeld said...

Fargene er vel fine de? Syns ellers du begynner å bli temmelig avansert her....med ord som layout, HTML, feedburner også videre.....

Det ligger noe til deg i bloggen min i dag :)

Alexia said...

Joda Rita, Fargene er flotte de - skulle bare så gjerne ha en kolonne som var hvit og ikke farget. Menmen får det vel til en gang :)

Og tusen takk for utmerkelsen :DDD

Red Hobbitt said...

Syns bloggen din er bra. Skjønner godt at du klør deg i hodet av html. Det er skikkelig innviklet. Sånne ting jeg har lyst til å kunne, men ikke å lære.