tirsdag 24. februar 2009

Livstegn

Ja, tiden går og jeg oppdager at jeg er visst ikke så flink til oppdatere bloggen... Ikke fordi at det ikke skjer noe i livet mitt - jeg har bare ikke tid og prioriterer det bort. Jeg har vel aldri brukt data så lite som jeg gjør nå...

De siste 14 dagene har jeg tilbrakt på Gran Canaria - det har vært herlige 14 dager :DDD. Vi kom tilbake på lørdagskvelden - til fokk og rokk...Kontraster, ja... Det forkortet iallefall vinteren en god del.

Og her er det som jeg kom hjem til...







Sånn ellers er permisjonen min over - det vil si iallefall nesten...Jeg bruker 2 ferieuker denne og neste uke, men så er det ubønnhørlig slutt. Herregud tiden flyr - Aleksander er blitt 9 mnd. Jeg synes egentlig at han er altfor liten til at jeg skal begynne på jobb, men må man så må man...Snufs...Skulle så gjerne vært hjemme ei stund til :(. Men pappan skal jo være hjemme så da lider han nok ingen nød vil jeg tro ;)

På hagefronten skjer det lite og ingenting. Jeg har bestilt litt småsnadder fra Hageglede sammen med Potentilla - akkurat hva har jeg ikke oversikt i skrivende stund - får komme tilbake til det. Hadde tenkt å så Blodbeger før jeg dro til syden men det ble dessverre ikke tid - men ser at det spirer masse hos Potentilla så regner med det ordner seg...hinthint...hehe...
Kjenner at det klør litt i såfingrene - men venter en stund med å så - det blir ikke så mye i år uansett.

Vel det var et lite livstegn fra meg - forhåpentligvis blir det ikke like lenge til neste gang...;)

Ha en fortsatt fin dag :DDD

6 Comments:

Britt Åse said...

Hei på deg! Så deilig det så ut med litt strand og sol :-)
Jeg har ikke sådd så mye som ett eneste frø ennå. Kommer tid kommer råd!

Berit said...

Hyggelig å se deg!
Stranda så fristende ut, ja. (Og jeg har heller ikke sådd, har ingen småbarn å skylde å heller. )

Lene fra Lillehammer said...

Så koselig å høre fra deg igjen og jeg vil tro dere har hatt det fint på Kanariøyene, har selv vært der 3 ganger.
Du, tenk så fort som tiden går, tenk at podene våre allerede har blitt så store og jeg skjønner du gruer deg til å begynne å jobbe igjen. "Heldigvis" for meg har jeg blitt permitert (skulle egentlig tilbake i jobb 16. april)så da kan jeg og Martinus kose oss sammen enda lenger. Synes dessuten det var for tidlig å ha han i barnehage, så nå blir det kontantstøtte i stedet.
Okidok, kos dere!

Torill said...

¨Velkommen hjem! Det gjør godt for både kropp og sjel med ett avbrekk på ei trivelig øy på vinteren! Vi var der i januar å det var bare herlig!

Rekkehuset said...

Koselig å høre fra deg:-) Det så ordentlig deilig ut med sol og sommer, og jeg kan tenke meg overgangen var stor da dere kom hjem igjen.
Skjønner godt du synes det er tøft at permisjonen er over, men du får kanskje litt kortere dager med ammepermisjon? Inntil 2 timer om dagen fikk jeg i alle fall.
Hjertelig hilsen Hanne.

Rita Hogefeld said...

Så kjekt å høre fra deg igjen, har lurt litt på om du var gått fullstendig i hi :)

Den sandstranda så ikke ekkel ut nei......Ni måneder permisjon går altfor fort, ja. Lykke til på jobb :)