mandag 19. juni 2006

Skrekk og gru...

Sovinga i dag ble litt lengre enn det jeg trodde i natt - formen er på nedadstigende kurve, og jeg kjenner et eller annet trøkker i hodet. Ungene har det likedan, så da har vi vel fanget opp noe som går... . Det har jeg egentlig ikke tid til - hører du der oppe! Kvart over fire bråvåknet jeg av at jeg tenkte: " Er det noen som henter Oscar i barnehagen?" Nei, gubben hadde kjørt til byen og ikke gitt meg beskjed. Jeg hørte ikke telefonen, og halve slekta var blitt alarmert for å få ham fra barnehagen. De stengte kl. 16.15, og jeg var der kl 16.25 . Jeg skal aldri stole mer på andre når det gjelder henting...! Været er også i dag bare dritt - regn og 10-12 grader - nå vil jeg ha sommer!!! Nei, man kan ikke sture så lenge. Jeg skal få ungene til sengs, kasta i meg et par Ibux, og deretter ut. Bedet på nedsida er førsteprioritet, og egentlig skal det bli to eller tre av dem nedover innkjørselen - men jeg begynner med det øverste. Gubben er fortvilt over surringa mi - fra det ene til det andre, og ingenting er foreløbig helt ferdig . Surrehue når det gjelder planlegging, se det har jeg vært bestandig. Jeg har alltid mange baller i luften, og innimellom blir det kaos... . Det må være et karaktertrekk enkelte har tror jeg - kan man lære seg og ha sirlig orden og tellekanter på det meste?? Nei, tror egentlig ikke det... Det eneste jeg har tellekanter på er håndduker og sengetøy, men der stopper det... Ja, det er godt det er flere dyr i arken Hostaene fra importen ble pottet og satt ut i forrige uke, og foreløbig lider de ingen nød. Tror egentlig ikke at jeg trenger å være med på flere importer - hostasådden min har spirt med spireprosent på 300 minst... Det er en hostamix som jeg kjøpte fra Australia eller var det Canada? Det var iallefall noen som drev med hostaoppaling og solgte, og dette var en mix med alle sortene deres. Gleder meg virkelig til å se hvordan de utvikler seg etter noen år Nei her ropes det fra badekar, så nå må jeg gå og få englebarna til sengs

0 Comments: