torsdag 24. august 2006

Kvaler...

Jeg lider valgets kvaler for tiden - jeg går og lurer på om jeg skal hive meg på ambulansepersonellkurs... Problemet er at jeg er ikke sikker på om jeg får meg jobb etterpå. Universitetssykehuset i Nord-Norge overtar hele ambulansetjenesten i fylket, så dermed er det duket for noen nye stillinger. Mannen jeg har snakket med x antall ganger kan ikke gi meg noe svar på hvor mange stillinger som skal opprettes her ute - kanskje bare en. Men jeg tror ikke helt på det - for hvordan skal man da kunne dekke inn en hel uke med 4 ansatte der 2 er på samtidig?? Det er 3 stykker som jobber nå og de har fått tilbud om videre jobb. Hmmm... Jeg fikk tidligere i dag oversendt mail med timeplan, og den var jo helt grimm... Start kl.8.30 og slutt 15.45 og deretter hospitering fra 16.00 ->...+ alle helgene måtte brukes til hospitering. Tror disse menneskene som har lagt opp dette kurset at man ikke har familieliv??? I tillegg må jeg kjøre opp til sertifikat for utrykningskjøretøy. Jeg har ingen tvil om at jeg ikke skal bestå, for veldig mye av fagstoffet de skulle gjennomgå har jeg hatt på hjelpepleien (altså ikke når det gjelder sertifikatet ). Problemet er jo at jeg har 2 timers pendling hver dag og 2 barn jeg skal ta meg av, så det er veldig vanskelig å få det sydd i hop dette... Jeg må også få permisjon fra jobb i 3 mnd. - kurset koster 43.000 + tapt arbeidsfortjeneste + pendlingsutgifter, så det kan faktisk bli slik at man kaster mye penger ut av vinduet... Jeg har betenkningsfrist til tirsdag.... STØNN...

0 Comments: