tirsdag 22. august 2006

Prosjekter i det blå??

Dagene farer avgårde uten at man rekker å puste. Heldigvis har vi slakket litt etter på malingsfronten - det er nå heldigvis ikke så mye igjen - resten tar vi nå etterhvert har vi funnet ut. Kjente at det ble litt lettere og skuldrene senket seg når den avgjørelsen var tatt Vi har funnet ut at i år har vi påtatt oss litt for mange prosjekt... BOMBE..... Altså - vi skal utføre/skulle ha utført i år: 1. male hus - status nesten ferdig 2. sette opp drivhus - ferdig 3. omarbeide uteområdet mellom garasjen og drivhuset - det medfører å: 3.1 flytte dukkestua - utført 3.2 male dukkestua innvendig og ordne den ordentlig - står på vent 3.3 bygge lévegger med benker + muligens pergola - står på vent 3.3 stable støttemur ovenfor og nedenfor drivhuset - nesten ferdig 3.4 legge brostein på hele området - begynner denne uka 3.5 støype betongplate til utebadekar ved siden av drivhus - utført 3.6 montere utebadekar + bygge tak over - står på vent 3.7 mure utepeis - står på vent 4. lage stort bed nedenfor huset - ferdig 5. beplante området ovenfor garasjen og som vil komme mellom badekar og lévegger/benker/sitteplass - står på vent 6. så masse stauder - utført men har nok gapt over litt for mye... Bombe... 7. lage pallekarmbed der småstaudene kan overvintre - står på vent. 8. skaffe meg pelliser - UTFØRT Det er sikkert masse annet også som jeg ikke kommer på i farta, men, men... Lista er vel absolutt lang nok fra før.... Fra det ene til det andre så har jeg fått den lyse ideen om at jeg kanskje skal importere noen planter.... Nææææiii, har ikke nok å gjøre fra før. Jeg har fått kontakt med en leverandør i England som gjerne sender hit medio oktober. De har masse som jeg har siklet endel på, så kanskje... Her er sidene deres : Long Acre Plants

0 Comments: