tirsdag 24. oktober 2006

Endelig litt fri

Da har jeg endelig en dag fri - selv om grunnen er at jeg har et sykt barn. Jeg skulle egentlig ha vært på AMK-sentralen i dag, men det får jeg ta igjen en annen dag. I går kveld hadde jeg min første vakt på ambulansen - og det ble virkelig en ilddåp... De to som jeg var med sa at de aldri hadde opplevd en slik kveldsvakt... - og mente selvfølgelig at det var min skyld da jeg tydeligvis hadde endel onde ånder med meg . Vi hadde en 5 minutters pause fra klokka 16.00-24.00... I tillegg til endel "normale" oppdrag fikk vi 5 akuttoppdrag der det var full utrykning med blålys, og de kom ganske tett oppå hverandre - resultatet var selvfølgelig at jeg ikke klarte trykket og spydde som en kval....(på siste turen). Jeg er ikke så glad i karuseller akkurat, og dette kan kanskje sammenlignes med det... . Jaja, det blir vel bedre. Det ligger fortsatt snø her, så alt av løksetting er blitt utsatt på ubestemt tid - håper bare at denne snøen går bort og litt mildvær i tillegg slik at det er mulighet for å få hull på jorda slik at det ordner seg Jeg har satt meg ned med med den eksterne harddisken i dag og fått ryddet litt i bildene som vi har liggende der. Jeg nevnte tidligere at jeg skulle legge ut bilder av bedet på nedsiden av huset, og her er resultatet fra begynnelse til ferdig resultat (beplantningen er ikke tatt bilde av - det får komme til neste år når det vokser litt til): Steinen som ligger midt i bildet er en sprengstein som Dan har tatt med seg hjem for mange år siden, men som vi ikke helt har visst hvor vi skulle plassere hen. Som man ser har jeg hatt smågartnerne til hjelp Nei, nå skal jeg gå å se om jeg får husmorgenet i gang... Ha en fin dag!!

0 Comments: