fredag 27. oktober 2006

Uten ord...

I dag kom jeg meg endelig ut i drivhuset for en liten inspeksjon og litt opprydding - men det var ikke mye morsomt som møtte meg.... mannebeinet har styrt endel med strøm til utekaret og byttet ledninger i hytt og gevær, med det resultat at drivhuset har stått uten varme noen dager i forrige uke (uten min viten...). Ja, man kan kanskje si at pellisene mine så noe miserable ut, og mange har jeg lite håp om å berge . Mine to årssådde Brugmansia som begynte å få en ganske bra størrelse og som jeg regnet med at jeg skulle overvintre, tror jeg har tatt helt kveld - for de tåler vel ikke noe særlig frost... Jeg har bært alle brettene inn i hus og klipt alt ned i håp om at det skal sprette fra basis - men håpet er ikke stort... Han sa ikke så mye når jeg fortalte ham det, og jeg orker ikke å bli sint på ham heller... Sukk....

0 Comments: