torsdag 23. november 2006

Ambivalens...

Klokka 14 gikk jeg ut døra på kurslokalet vel vitende at et kapittel er avsluttet i mitt liv - nå er jeg endelig sertifisert til å kunne jobbe på ambulanse - Men allikevel er det begynnelsen på noe nytt og spennende - og ikke minst utfordringer som jeg må bryne meg på, både i praktisk jobb og teoretisk. Selv om jeg nå er ferdig på kurs så er det nå jeg skal begynne å lære, og jeg kjenner at det er med skrekkblandet fryd jeg starter i jobben 1.desember. Jeg gleder meg til å få mere tid til å fordype meg i teori og øvelser - det vil være rom for det når man sitter på stasjonen og venter på oppdrag. Dette er et utrolig spennende felt - og jeg vil bli god på dette. Selv om jeg nå er glad og lettet over at jeg er ferdig, så er er jeg også sliten, fortvilet, irritert og oppgitt. Grunnen til det er alt som har skjedd i det siste - man tappes for krefter og så mye unødvendig energi blir oppbrukt på tull og tøv - energi som kunne vært brukt til noe positivt istedet. Så nå sitter jeg her - glad for å være ferdig, spent på den nye jobben og samtidig litt nedfor på grunn av unødvendigheter... Ha en fortsatt fin dag
Hagedagbok 2006
Tilbakesporings URL for dette notatet er:
http://www.hagegal.no/hagefora/trackback.php?e=10311
Side 1 av 1
Forumets hovedside -> Dagbøker -> alexias komplette galskap -> Ambivalens...
Av
Innlegg
miamariaTurbobruker
Ble bruker: 09 okt 2004Innlegg: 4151Bosted: Sortland i Vesterålen
Skrevet: tor nov 23, 2006 18:29 Tittel:

Bra at det ordnet seg med jobb da, så får du bare prøve å skite i at folk ikke kan se annet enn sin egen situasjon. Lykke til!
Til toppen

RandineHar snakketøyet iorden, ja
Ble bruker: 24 jan 2006Innlegg: 303Bosted: Stavanger
Skrevet: tor nov 23, 2006 18:53 Tittel:

Gratulere så mye fra meg, og lykke til i ny jobb. Jeg er kjempeimponert over din ståpåvilje.
Til toppen

marioGallerist
Ble bruker: 15 nov 2005Innlegg: 740Bosted: Oslo
Skrevet: tor nov 23, 2006 20:54 Tittel:

Gratulerer fra meg også.Den postive ståpå viljen din vil føre til at jobben blir gøy etterhvert
Til toppen

ChristineTurbobruker
Ble bruker: 08 mar 2004Innlegg: 3185Bosted: Lier, H3
Skrevet: tor nov 23, 2006 22:37 Tittel:

Gratulerer som "ferdig" Ferdig utlært blir man jo aldri, men det er godt å være ferdig med det formelle. Du kommer til å få en spennende jobb!
Til toppen

RitaSvært skravlete bruker
Ble bruker: 15 aug 2004Innlegg: 1907Bosted: Senja
Skrevet: tor nov 23, 2006 23:23 Tittel:

Jeg håper det "går seg til" med kollegene dine. Det er tungt å gå på jobb når det skurrer Det går nok bedre etterhvert. Stå på! Lykke til i jobben
Til toppen

potentillaSvært skravlete bruker
Ble bruker: 30 des 2005Innlegg: 847Bosted: Tromsø/Ringvassøya
Skrevet: tor nov 23, 2006 23:33 Tittel:

Prøvde å lete deg opp på bildet i avisa, men neida.... Skal du være stasjonert her på UNN?
Til toppen

IrisHjelper til
Ble bruker: 27 apr 2003Innlegg: 6325Bosted: Hvittingfoss i Buskerud H4
Skrevet: fre nov 24, 2006 11:07 Tittel:

Høres ut som det er en spennende jobb du får!Lykke til og stå på dine rettigheter
Til toppen

alexiaSvært skravlete bruker
Ble bruker: 10 feb 2005Innlegg: 1523Bosted: Ringvassøya i N-Troms
Skrevet: fre nov 24, 2006 12:13 Tittel:

potentilla skrev:
Prøvde å lete deg opp på bildet i avisa, men neida.... Skal du være stasjonert her på UNN?Vi var delt i to grupper - og bildene som ble tatt var av den andre gruppa - så derfor... Du kunne imidlertid se bittelitt snurten av meg på TVTromsø - velg brannøvelse på lista under bildet.

0 Comments: