søndag 5. november 2006

Laber storm...

Nå ligger jeg til lading - må være fullt oppladet til i morra for da slår denne stormen til med full styrke - de skal ikke være helt klar over hva som slo dem.... Vel, ting har fått roet seg og tankene har fått jobbet - det er mange mulige forklaringer på det som har skjedd - fra greie forklaringer til de som er helt grelle... Vi får se hva som kommer på bordet i morgen... Gleder meg litt...sånn egentlig - egentlig . Hagenytt: Hagen ligger under snø så der er det ikke så altfor mye å gjøre. Pellisene mine står nå helt snauklipte på vaskerommet - og enkelte som jeg trodde hadde sagt farvel er nå kommet med bittesmå skudd. Allikevel har jeg måtte kassert 40-50 stk... Det er ikke noe særlig det da - men jeg overlever vel - selv om pellisene ikke gjorde det . Møkkafyr... Liljeløkene fra Jensen ligger fortsatt innpakket i vermiculite - jeg har ikke fått dem i jorda. Det blir nok potter som blir løsningen på akkurat det, så få vi se hvordan det fyker av. Jeg har visst noen andre løker også liggende i drivhuset - må få dem også i potter. Drivhuset, ja - det skulle ha vært rengjort og ryddet.....en gang......når jeg får tid... Ha en flott innkommende uke

0 Comments: