søndag 26. november 2006

Forkjølelse...

Tror du jammen meg ikke at jeg har pådratt meg en jækla kraftig forkjølelse... - mannebeinet har gått og dratt på en kombinertlidelse - forkjølelse/halsbetennelse/bihulebetennelse. Det tok 2 antibiotikakurer for å bli kvitt det - så det er vel iallefall en av lidelsene som herved er blitt overført gamla... Ja, ikke den gamla, men hele skrotten til denna gamla... Ja, iallefall den øvre anatomien da... Inviterte noen venner i går kveld - og mannfolka tok seg bad i jacuzzien. Jeg turte nærmest ikke nærme meg stampen - nei, jeg er ikke redd mannfolk, men jeg kjente alle basillene forberedte seg på en kjempefest i tilfelle jeg skulle være så dum at jeg kastet meg uti... Vel, de satt der i 2 1/2 time før de ga seg og returnerte inn - og her mener jeg mannfolka IKKE basillene.... . Forøvrig regner jeg med at jeg har stumpet røyken etter gårdagen - jeg hadde lovet meg selv at når jeg var ferdig på kurset skulle jeg slutte (igjen). Ja, jeg har jo faktisk bare røkt i ca 4.mnd - jeg sluttet jo 1.januar også... . Røykinga har pågått litt "av og på" gjennom de siste årene. Det meste jeg har holdt opp var i 2-3 år, før jeg begynte å røyke igjen. Røyking i 1 år, opphold i 2 osv... Nå tror jeg at den stumpes for godt... (har egentlig ikke så stort behov for den heller). Bank i bordet og kryss i taket... På fredag snekret mannen hyller til meg på garasjeloftet - og monterte lys. Ingen kan vite hvor glad jeg er for å få bært unna pellisene som stod stablet hist og pist under lyset på kjøkkenbenken - kan vel si at det har sett særs ryddig ut der, ja... - og det beste er at jeg har masse plass enda Nei, nå skal jeg sette meg å lese litt - ha en fin kveld videre

0 Comments: