søndag 7. september 2008

Ferdig :D

Jepp, da begynner jeg å få dreis på det - ropeboks, kalender og annet viktig er lagt til - begynner å bli fornøyd. Oppdaga at det finnes mye rart på nettet man kan legge til i bloggen - noe nyttig og mye unyttig ;). Orker ikke så mye stæsj - det blir jo så rotete av det og det orker man ikke.

I dag er det faktisk nydelig vær ute - må vel gjøre noe ute i dag. Det går sakte, sakte :). I uka som har gått har jeg fått plassert 4 rosebusker på deres endelige plass - og det må jeg si meg fornøyd med. Har enda noen igjen - de får jeg ta i løpet av denne uka tror jeg. Det kommer helt an på hvordan Aleksander sover på formiddagen - han har ikke fått ordentlig rutine enda - selv om jeg prøver å lære han det hver dag så bestemmer han visst akkurat det helt selv *ler*. Jaja, sånn er det med den saken :D

Det er ikke vanskelig å se at vi har hatt en dårlig og kald sommer - nesten ingen av liljene er sprunget ut...Søren og...Det meldes bra vær i en uke nå (visst man skal tro på det da...) så da har man et håp om at iallefall noen av dem klarer å åpne seg. De som har blomstret er den vanlig oransje (tigerlilja på nordnorsk), en rød en (mulig at det er 'Red Carpet') og en enslig utolig stygg blekoransje sak...Hvor iallverden kommer den fra??? Kan ikke tenke meg at jeg har kjøpt noe sånt. Jeg tror jeg må grave litt i jorda rundt der for å se om jeg finner en lapp...*yack* ;D

3 Comments:

potentilla said...

Du kan få den gule jeg har også...

Alexia said...

Ja også kan du få av de oransje og blekoransje av meg :D

Torill said...

Jeg har en gyselig skitten rosa en...den kan du også få...