fredag 5. september 2008

Prøve og feile

Her er det bare å brette ermene opp og hive seg uti det - sorgperioden er over. Må jo innrømme at denne bloggen har eksistert siden februar - hadde bare glemt det - hadde nemlig ikke trodd at jeg kom til å få bruk for den. Så feil kan man altså ta...hehe...

I dag prøver jeg meg frem med Gimp for å redigere bilder. Det er mye å sette seg inn i - det går over mitt hode innimellom...Og ammetåka gjør det da overhodet ikke bedre... ;D

Skal prøve å legge inn bilde her :)










Skogens kongle :D
Og det gikk jo bra :D

3 Comments:

hildeG said...

Det gikk jo bra?
I forhold til bilder i blogspot er picasa det aller enkleste. Veldig bra bilderedigering også, for folk som ikke er proffe.

Alexia said...

Jepp, det gikk bra - det tar vel litt tid før man venner seg til dette, men det kommer helt sikkert etterhvert :). Må sjekke ut picasa også da - tusen takk :D

Nina i Paradiset said...

Velkommen til Bloggeland da! :)
Syns dette faktisk var veldig trivelig, jeg!

Klem fra Nina