mandag 15. september 2008

Møkkafond!!!

Aaaarrrggghhhh - det var 30.000,- rett i dass - fondene stuper i takt med resten og av en gevinst på ca 30.000,- var det i kveld kr.388,- igjen. For å si det kort - jeg har solgt...

Her har jeg sittet på gjerdet og vært optimist mens mannen har villet selge for lenge siden - og jeg selvfølgelig har holdt igjen. Nå får jeg noen tusen i tap da banken selvfølgelig skal ha sine avgifter + at jeg hadde satt litt penger i to andre fond der tapet nå var blitt 4-5000..

"#¤%&/**&&%¤¤##¤=/&%¤#"#¤%&/ sier jeg, men egentlig har jeg lyst til å øse utover noen velvalgte nordnorske gloser...

Faen!!!!

Vurderer å begynne og røyke igjen...

17 Comments:

Harryford said...

Neida - jeg smilte ikke !!!! - eller jo . . . . . Men det skyltes kun den noe beherskede forbannelsen gjennom hele innlegget . . . .Helt til det - sprak! . (stort glis!!!)

" ja de peenga, ja de peenga - er til bek. - trall la la la laaaaa!

Selv skulle jeg vist, i følge snekkeren, hatt 500000 til!!!!

Rita Hogefeld said...

Jepp, du har jo litt over 300,- å kjøpe røyk for.......

Tapte penger er sure penger - like sure som betalte bøter :(

potentilla said...

Jeg selger ikke, det går ned og så opp igjen!!!

Alexia said...

Harryford - fydda - ler du av meg....*gliser*

Vel Rita - det spørs hvor mye jeg har igjen etter salget i dag...Oslo Børs har falt 2.75 idag allerede....Og jeg la de til salgs i går og de blir dermed ikke solgt før i dag...

Potentilla - har vært med i mange år på opp og nedturer...Nå gidder jeg ikke mere...

hildeG said...

Jeg selger heller ikke. Dette er vel heller tiden til å kjøpe.Det går nok opp igjen, ja...

Rekkehuset said...

Fryktelig ergelig! Men, jeg tenker også at det kommer vel en opptur igjen... Hos oss er det gubben som er aksjeforvalter, og jeg følger ikke med i det hele tatt - litt sløv der..
Sender en trøsteklem uansett :-)

Anonym said...

Men - er det ikke nå du IKKE skal selge da.

Is i magen.... Det går oppover igjen.

Torill said...

Jeg sitter med IS i magen......jeg selger IKKE!

Christine said...

Vi har hatt en liten snakk her om fondene(vi snakker IKKE om massevis av penger her, altså, men dog noen kroner...)og vi lar dem være. Glemmer dem noen år.Selger ihevrtfall ikke.

Nina i Paradiset said...

Trøsteklem fra en som har betalt to bøter i dag....
Jeg og den bilkjøringa.....!

IngunnBW said...

Jeg måtte jo le av innlegget ditt, men lo ikke AV deg altså. Du skriver bare så herlig levende :) Er det noe som er sikkert her i verden, er det at aksjefond går opp og ned. Nå er det jo veldig ned, men tar det med ro med mitt fond. Det vil snu! Hadde jeg hatt kr til overs nå, hadde jeg kjøpt. Mediene hauser opp i kjent stil, det er krakk og voldsomme overskrifter. Men bare vent, om ikke lenge er det stille med både kollaps og depresjon!

Anne på Moseplassen said...

takk for hjelp med identifiseringa. Det forklarer jo hvorfor i alle dager den ikke ligna på noen av cosmosene på lista mi *knis*

Anne på Moseplassen said...

og trøsteklem for den fondstapet!

Sine said...

En trøsteklem fra meg også.
Jeg kunne kjenne følelsene dine vrenge seg i magen min når jeg leste, du får virkelig sagt det!

Anonym said...

Det er kjedelig å tape penger uansett, så jeg forstår irritasjonen, men likevel; selge nå? Jeg kjøper nå, jeg.

Og bruk heller de 388 til god drikke. :-)

Dessuten: God helg uansett, det fortjener du nå.

Alexia said...

Jeg tror nemlig ikke at det har ramla ferdig jeg da - jeg har tenkt å vente ei stund til det har falt enda mer og så kjøpe tilbake. Jeg ble bare så mektig irritert at jeg var gått i minus... ;)

me said...

Den som hadde hatt penger i røykeaksjer.... ;)