onsdag 1. mars 2006

Tollfrie peoner

Peonene jeg bestillte fra Litauen kom jeg meg ikke før i dag på posten for å hente - og hadde selvfølgelig VISAen laddet og klar, for jeg regnet med at pengene ville få vinger i forbindelse med den pakken. Men, nei.... Kom på posten og sa at jeg hadde en pakke å fortolle, men det sa de at jeg ikke hadde...? Vel, vel - det viser seg nemlig at tollen har hatt den inne og åpnet den, men det er ikke blitt toll på den allikevel . Mulig grunnen er at de ikke har lagt noen faktura inni, for det var det ikke i pakken - ja, jeg klager IKKE . Røttene så flotte ut - fine friske skudd, men jeg har jo ingen steder å plante dem, så det burde vel gå bra å legge de i kjøleskapet ei stund, eller? Gleder meg til disse en gang blomstrer . Og bare sånn hvis noen skulle ha lyst til å gjøre det samme - sidene deres finner du her . Neste uke har Sigurd vinterferie fra skolen, og da har jeg tatt meg en ferieuke. Det skal bli SÅÅÅ deilig å bare slappe av og ikke tenke på jobb , men derimot bare tenke på oss selv og 'litt' meg selv . I dag skal jeg også bake brød før jeg drar på kveldsvakt. Heldigvis så er det en såkalt kortvakt fra 16.00-21.00, så det er nesten bare en snarvisitt . Nei, nå må jeg gå å hive meg rundt - hvis ikke blir det ikke brød på bordet .

0 Comments: