mandag 27. februar 2006

Toll er no' tull og sånn

For en tid tilbake dukket det opp en tråd på forumet om peoner og import. Torill hadde kastet seg utpå og bestillt og fått dem rett i posten - tollen hadde visst tulla . Som tenkt så gjort - dette måtte jo jeg også prøve . Jeg syntes det tok sin tid, så jeg sjekka banken om det var trukket noe fra kontoen - og det var det, den 10.februar....Hmmm, trodde nok at jeg ikke hadde sluppet unna tollen, nei.... Og i dag ligger det melding om rekommandert sending til meg i postkassa...Ja, ja, jeg hadde vel nesten ikke trodd at jeg med min utur skulle slippe unna - og som vanlig fikk jeg rett . I morgen den dag så bærer det på posten for å løse ut peonene - men jeg synes absolutt at de er verdt det uansett . Ellers så har jeg fått sådd en MASSE... Jeg er visst kommet opp i ca.250 forskjellige - våren blir visst hektisk.. Selvgjort er velgjort

0 Comments: